søndag 21. juni 2009

Vestsiden av Rauer

Endelig fikk jeg karret meg ut og fisket av meg de stive skuldrene. Morten og jeg putret ut til Rauer i fru Rana. Vinden stod på fra sørvest, og bølgene ga Rana en utfordring. Langs østsiden av Rauer var det ei glippe fra land på 40 meter, som lå i le. På dette strekket håver Morten inn 2 pene ørret. Når vi etter en tre kvarter rundet sørtuppen av Rauer, hadde vinden løyet betraktelig, og en av de beste strekkene i østfold lå forran oss. Jammen fikk vi 6 ørret til ned dette strekket. 2 pene til på meg og den verste sulten min etter ørret hadde stilnet. Ørret over kiloen er en velsignelse. Totalt åtte ørret og ubegrenset og utekkelig mye horngjell og makrell denne kvelden. Fire på hver. Flott dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter mitt innlegg